Діагностичний сканер VAG CAN PRO 5.5.1
900 ₴
- Готово до відправки
- Код: 10227
Адаптер призначений для діагностики та програмування електронних компонентів, використовуваних у транспортних засобах, Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, вироблених у період з 1990 зараз.
- Основні можливості VCP:
- унікальні можливості сервісних процедур OCF (One-Click-Function);
- недорогий flasher для VAG;
- недорогий flasher з підтримкою UDS контролерів;
- рішення кодування блоків ESP MK60EC1;
— інструмент для повної діагностики платформи MQB (Golf VII, Octavia III). Підтримка з 01.2013
завантаження ZDC-контейнерів в електронні блоки;
- розблокування відео в русі (VIM) на платформах MQB (Discover Pro and MMI-MQB);
- кодування контролерів через PR-коди;
- "Login finder" — дає змогу сканувати логіни в CAN і UDS контролерах;
- підтримка нового Polo 2014 Facelift;
- підтримка нового Passat B8;
- повна підтримка Audi TT-3 на платформі MQB;
- повна підтримка Skoda Fabia III;
Перевага VAG CAN PRO CAN + UDS + K LINE:
- Розробляється з 2008 і безперервно оновлюється.
- Виконання сервісних процедур і функцій адаптації блоків керування в один клік OCF (OneClickFunction).
- Перший у світі недорогий програматор для VW.
- Перший у світі недорогий програматор із підтримкою протоколу UDS.
- Перший у світі функціонал для кодування блоків ESP MK60EC1 у режимі офлайн.
- Перший у світі діагностичний прилад із повною підтримкою платформи MQB (Golf VII, Octavia III).
- Перший у світі недорогий прилад підтримує завантаження файлів параметризації (ZDC).
- Перше у світі рішення для розблокування відео в русі (VIM) на платформах Discover Pro і MMI-MQB.
- Підтримка Російської та Англійської мов інтерфейсу.
Підтримувані сервісні процедури OCF:
- Скидання інспекційного сервісу
- Активація функцій круїз контролю
- Деактивація подушки безпеки пасажира
- Відкриття й закриття електронного стоянкового гальма
- Регенерація фільтра DPF (1.4,1.9,2.0,2.5 TDI PD)
- Регенерація фільтра DPF (3.0 TDI)
- Адаптація дросельної заслінки двигунів із Drive-By-Wire
- Кодування форсунок 2.7/3.0 TDI Common Rail
- Зміна одиниць вимірювання в комбінації приладів
- Зміна язика в комбінації приладів
- Активація Bluetooth в Audi Q7/A6 модифікації 4F
- Базові установки блока керування ксеноном
- Калібрування датчика G85
- Видалення та програмування пультів дистанційного керування
- Активація й деактивація скандинавського світла (постійне світло фар)
- Технологічний тест Webasto (PQ35 — Caddy / Touran / Golf / Tiguan / Passat)
- Режим заповнення гідравлічної гальмівної системи (MK60/70 — Golf V / Passat / Altea / Leon)
- Увімкнення паливного насоса (для видалення повітря)
- Активація/деактивація автоматичного блокування дверей
- Конструкція ксенонових і бі-ксенонових фар
- Активація/деактивація індикатора пристебнутих ременів безпеки
- Калібрування датчика T3 DPF
- Увімкнення/вимкнення системного тесту для систем ABS/ESP
- Кодування датчиків тиску шин (Passat B6/ Passat CC/Jetta)
- Конструкція акумуляторної батареї
- Конструкція ключів для IMMO IV (PQ35/ 46)
- Розблокування автономного підігрівача Webasto
- Деактивація функції контрольного помаху двірників переднього скла
- Калібрування датчика поперечного прискорення ESP G200
- Калібрування датчика тиску ESP G201
- Регулювання чутливості мікрофона Nokia
- Калібрування датчика поздовжнього прискорення ESP G251
- Установлення гальмівних колодок — Audi A8
- Активація комфортного автоматичного відкриття вікна
- Активація автоматичного повороту бічного дзеркала під час руху назад
- Активация функций Coming-Home / Leaving home
- Адаптація блока керування після заміни DPF на двигунах 2.0/2.7/3.0 TDi/VW Crafter
- Перевірка фільтра DPF на двигунах 2.0 TDi/2.7-3.0 TDi
- Активація функції графічного асистента паркування для Audi A6/Q7
- Кодування ESP залежно від розташування керма LHD/RHD
- Перевірка форсунок двигунів 3.0/2.7 TDI
- Розблокування кнопки Eject у DVD приводі системи MMI
- Кодування списку пристроїв MMI
- Активація/деактивація системи моніторингу тиску на Audi A6 модифікації 4F
- Перевірка паливного насоса 1.9 / 2.0 TDI
- Перекодування ABS/ESP для ринків USA/EU
- Адаптація нового блока керування двигуном для систем IMMO3
- Регенерація фільтра DPF VW Crafter, для двигунів CExx, BJx
- Калібрування датчиків ESP G200, G202, G251 в автомобілях з 06.2007 г.
- Адаптація турбокомпресорів на двигунах 2.7/3.0TDi
- Встановлення сервісного інтервалу
- Вимірювання швидкості
- Перекодування дверної електроніки для автомобілів з LHD/RHD
- Адаптація блока керування ESP для DSG автомобіля Audi A3 8P MJ2006
- Активація/деактивація прихованого сервісного меню MMI
- Адаптація заслінки для двигунів 3.0/2.7 TDi
- Читання пробігу з блоків керування двигуном EDC15
- Перевірка ДМРВ G70 у двигунах TDI
- Регенерація фільтра DPF у двигунах BLE — Touareg 5.0 TDI
- Регулювання яскравості ходових вогнів Audi A6 2009
- Регулювання обертів двигуна на холостому ходу на бензинових і дизельних двигунах
- Розблокування перегляду ТВ у системах MMI 2G/3G
- Завантаження даних із ZDC- контейнера
- Функціональна перевірка електронного стоянкового гальма
- Активація сервісного меню в RNS510
- Активація ходових вогнів із протитуманними фарами
- Перекодування одиниць виміру для Audi A6/Q7 MY2009
- Перекодування ТВ-тюнера Audi A8/A6/A4 8K в європейський формат
- Чип-тюнінг тест
- Читання PIN іммобілайзера EDC15P+ з пам'яттю 24C04 / EDC16
- Адаптація пневматичної підвіски Audi A8 4E
- Адаптація датчика G336 заслінки впускного колектора 2.0TFSi BPY/AXX
- Адаптація VIN у подушці безпеки водія Audi A4 B6
- Адаптація турбокомпресорів у двигунах CBAB CBAC 2.0TDI CR
- Адаптація ТНВД у блоках керування двигунами 2.5TDi V6
- Адаптація клапана EGR у бензинових двигунах
- Адаптація кількості палива під час запуску ТНВД у двигунах TDI
- Кодування блока ABS у VW Passat B5
- Активація/деактивація індикатора зносу гальмівних колодок Audi A3 8P/Audi TT
- Активація індикатора рекомендованої передачі в Audi A3 8P / TT
- Кодування ESP xx379Ax
- Кодування BCM2 A4/A5 8K для роботи з LED лампами USA/EU
Нове у версії 5.5.1:
- підтримка нових адрес введених у платформі MLB-Evo;
- оновлення бази даних-ODX (підтримка всіх моделей 2016 року);
- основні зміни в PR-кодер:
* підставити можна зберегти PR-коди в файл;
*PR-кодер може сама стоячо вибрати відомі PR-коди від аналізу поточних даних, що зберігаються в ECU;
- Ви можете порівняти дані, що зберігаються в ECU проти розрахункових даних, вибрати те, що необхідно завантажити;
- OCF "Активація автоматичного складання дзеркал", проблема з підсвічуванням простору навколо машини розв'язана — Завдяки Ciamardo/Vcp-forum.de;
— нова команда в Scripter: GetCardSerial повертає поточний номер смарт-карти. Ви можете використовувати його, щоб підготувати скрипти, які працюватимуть тільки на зазначених смарт-картах;
- поліпшене TXT-кодування, тепер розрахунок кодування APDUs швидший;
- оновлена база даних DTC — Виправлені проблеми з параметризацією 7N0 камер;
- виправлені проблеми з параметризацією 5M0......F AFS модулями;
— новий розділ OCF під назвою "Apps", у якому міститься: Завантаження параметрів, кодування за PR-кодами, Програматор Wabco, Програматор BCM тощо;
— нова процедура OCF "FlashFile Dumper" — може витягувати вміст із Flash файлів (*.SGO, *.FRF, *.ODX) у бінарні дампи (джерело формату даних не змінюється, тому якщо Flash файл криптований і стиснений, то бінарний файл буде таким самим);
- зламана проблема Аркуш Gateway в MLB-EVO (В7 II, А4 В9) — не всі ECU були доступні через Gateway;
- оновлена база кодів помилок (додано понад 200 нових кодів, включно з MQB/MLB-EVO платформами);
— новий Firmware для інтерфейсів v.1.1 (04.0D/02.04) v.2.0 (0A.04/0B.04) для підтримки нових протоколів (TCP-IP) використовуваних на платформі MLB-EVO;
- виправлена проблема з'єднання з адресою 46 (блок комфорту) на платформі MLB-EVO (B9 A4/Q7 4M);
- OCF Вимкнення системи Start-Stop тепер підтримується платформа PQ26 (Polo 6C, Fabia III тощо);
— зменшені тимчасові затримки під час завантаження великих блоків даних у режимах non-flash. Це сприяє стабільнішому з'єднанню за прямого під'єднання до ECU (Direct Connect), популярний серед фанатів VAG
Список підтримуваних автомобілів:
1. Audi
A2 2009-
A3 8P 2003-
A3 — платформа MQB-
A4 model 8E wariant B7 (двигун, коробка передач, подушки безпеки, ABS, park) 2005-
A4 model 8K wariant B8 (UDS + TP2.0) 2008-
A5 model 8K (UDS) 2007-
A6 model 4F 2004-
A8 model 4E 2003-
Q3 (UDS) 2010-
Q5 (UDS) 2008-
Q7 (TP2.0 + UDS) 2006-
S5 model 8K
(R)S6 model 4F
R8 (UDS)
TT model 8J 2007-
**
Примітки для Audi A4
1. Варіант A4 8E B6 моделі
Ця модель має can-bus (TP1.6), але він не під'єднаний до діагностичного роз'єму. Автомобіль повністю
діагностованих за K-line (VCP потрібен інтерфейс + K). Використовувані протоколи та KWP2000 KWP1281 його.
2.Модель A4 8E, B7 варіант
Ця модель має CAN BUS TP2.0, але діагностичний роз'єм під'єднаний тільки до так званого
CAN-Antrieb, тобто двигун, коробка передач, подушки безпеки, ABS, привод Quattro.
Крім того, використовується стандартний K-line. Іншими словами, VCP повністю підтримує діагностику
B7 моделі, але тільки в CAN-Antrieb. Інші контролери доступні через K-Line і KWP2000 KWP1281
протоколов.
2. Mercedes
Sprinter (VW Crafter) — тільки двигун і імобілайзер
3. Seat
Altea
Leon MQB 2013-
Leon model 1P 2005-
Toledo model 5P 2004-
Exeo 2008- (двигун, коробка передач, подушки безпеки, ABS, park)
4. Skoda
octavia model 1Z 2004 -
octavia платформа MQB -
superb II B6 2008-
fabia model 5J 2007-
yeti 2009-
5. Volkswagen
Crafter (імобілайзер, двигун)
Caddy model 2K 2005-
Eos
Golf V model 1K
Golf VI model 5K
Golf VII платформа MQB
Golf Plus
Jetta II model 1K
Transporter/Multivan (тільки після вмикання приводу CAN-BUS для накопичення даних)
Multivan/Transporter GP model 7E (UDS) 2009-
Passat B6 model 3C 2005-
Passat CC-
Phaeton GP 2007-
Polo model 6R 2009-
Polo FL MQB 2014-
Scirocco III-
Touran-
Tiguan-
Touareg GP 2007-
Touareg NF 2010-
Підтримувані VCP моделі автомобілів із шиною K-Line:
Моделі автомобілів підтримують протокол K-line (KWP1281, TP/KWP2000):
- Audi A2,A3,A4,A6
- VW Golf III, IV
- VW Passat 3B
- VW Bora
- VW Transporter T5
- VW New Beetle
- VW Polo II,III,IV
- Skoda Octavia I
- Skoda Fabia II
- Seat Leon I
- Seat Toledo II
- Seat Alhambra
- Seat Ibiza II, III, IV
Помітки за автомобілями:
- Модель A4 8E модифікації B6 має шину CAN (TP 1.6) не використовувану в діагностичному разъеме і повністю діагностується тільки за допомогою K-line шини (KWP1281, TP/KWP2000).
- Модель A4 8E модифікації B7 і Seat Exeo має шину CAN (TP 2.0), яка охоплює двигун, коробку передач, систему airbag, систему ABS, систему повного приводу Quattro. Крім того, у діагностичному роз'ємі використовується також K-line шина (KWP1281, TP/KWP2000), за допомогою якої доступні всі інші блоки керування.
Системні вимоги VAG CAN PROFESSIONAL:
- Процесор: 700Mhz або вище.
- 256Мб RAM.
- Windows XP, Vista, 7.
- 2 порти USB.
- Комплектація VAG CAN PROFESSIONAL
- Інтерфейс VAG CAN PRO + UDS + K-Line — 1 шт.
- USB Ключ
- Диск із ПЗ (VAG CAN PRO) — 1 шт.
Основні | |
---|---|
Читання і стирання кодів несправностей | Так |
Відображення поточних параметрів системи | Так |
Управління виконавчими механізмами | Так |
Скидання сервісних інтервалів | Так |
Адаптація | Так |
Контроль олії | Так |
Розблокування іммобілайзера | Так |
Кодування блоків керування | Так |
Перевірка ESP | Так |
Виробник | VAG |
- Ціна: 900 ₴