Кошик
+380 (97) 204-32-32
Doctor Smarts
Кошик

Діагностичний сканер VAG CAN PRO 5.5.1

900 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: 10227
Діагностичний сканер VAG CAN PRO 5.5.1
Діагностичний сканер VAG CAN PRO 5.5.1Готово до відправки
900 ₴
+380 (97) 204-32-32
+380 (97) 204-32-32
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

 Адаптер призначений для діагностики та програмування електронних компонентів, використовуваних у транспортних засобах, Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, вироблених у період з 1990 зараз.

  • Основні можливості VCP:
    - унікальні можливості сервісних процедур OCF (One-Click-Function);
    - недорогий flasher для VAG;
    - недорогий flasher з підтримкою UDS контролерів;
    - рішення кодування блоків ESP MK60EC1;
    — інструмент для повної діагностики платформи MQB (Golf VII, Octavia III). Підтримка з 01.2013
    завантаження ZDC-контейнерів в електронні блоки;
    - розблокування відео в русі (VIM) на платформах MQB (Discover Pro and MMI-MQB);
    - кодування контролерів через PR-коди;
    - "Login finder" — дає змогу сканувати логіни в CAN і UDS контролерах;
    - підтримка нового Polo 2014 Facelift;
    - підтримка нового Passat B8;
    - повна підтримка Audi TT-3 на платформі MQB;
    - повна підтримка Skoda Fabia III;

Перевага VAG CAN PRO CAN + UDS + K LINE:

  • Розробляється з 2008 і безперервно оновлюється.
  • Виконання сервісних процедур і функцій адаптації блоків керування в один клік OCF (OneClickFunction).
  • Перший у світі недорогий програматор для VW.
  • Перший у світі недорогий програматор із підтримкою протоколу UDS.
  • Перший у світі функціонал для кодування блоків ESP MK60EC1 у режимі офлайн.
  • Перший у світі діагностичний прилад із повною підтримкою платформи MQB (Golf VII, Octavia III).
  • Перший у світі недорогий прилад підтримує завантаження файлів параметризації (ZDC).
  • Перше у світі рішення для розблокування відео в русі (VIM) на платформах Discover Pro і MMI-MQB.
  • Підтримка Російської та Англійської мов інтерфейсу.

Підтримувані сервісні процедури OCF:

  • Скидання інспекційного сервісу
  • Активація функцій круїз контролю
  • Деактивація подушки безпеки пасажира
  • Відкриття й закриття електронного стоянкового гальма
  • Регенерація фільтра DPF (1.4,1.9,2.0,2.5 TDI PD)
  • Регенерація фільтра DPF (3.0 TDI)
  • Адаптація дросельної заслінки двигунів із Drive-By-Wire
  • Кодування форсунок 2.7/3.0 TDI Common Rail
  • Зміна одиниць вимірювання в комбінації приладів
  • Зміна язика в комбінації приладів
  • Активація Bluetooth в Audi Q7/A6 модифікації 4F
  • Базові установки блока керування ксеноном
  • Калібрування датчика G85
  • Видалення та програмування пультів дистанційного керування
  • Активація й деактивація скандинавського світла (постійне світло фар)
  • Технологічний тест Webasto (PQ35 — Caddy / Touran / Golf / Tiguan / Passat)
  • Режим заповнення гідравлічної гальмівної системи (MK60/70 — Golf V / Passat / Altea / Leon)
  • Увімкнення паливного насоса (для видалення повітря)
  • Активація/деактивація автоматичного блокування дверей
  • Конструкція ксенонових і бі-ксенонових фар
  • Активація/деактивація індикатора пристебнутих ременів безпеки
  • Калібрування датчика T3 DPF
  • Увімкнення/вимкнення системного тесту для систем ABS/ESP
  • Кодування датчиків тиску шин (Passat B6/ Passat CC/Jetta)
  • Конструкція акумуляторної батареї
  • Конструкція ключів для IMMO IV (PQ35/ 46)
  • Розблокування автономного підігрівача Webasto
  • Деактивація функції контрольного помаху двірників переднього скла
  • Калібрування датчика поперечного прискорення ESP G200
  • Калібрування датчика тиску ESP G201
  • Регулювання чутливості мікрофона Nokia
  • Калібрування датчика поздовжнього прискорення ESP G251
  • Установлення гальмівних колодок — Audi A8
  • Активація комфортного автоматичного відкриття вікна
  • Активація автоматичного повороту бічного дзеркала під час руху назад
  • Активация функций Coming-Home / Leaving home
  • Адаптація блока керування після заміни DPF на двигунах 2.0/2.7/3.0 TDi/VW Crafter
  • Перевірка фільтра DPF на двигунах 2.0 TDi/2.7-3.0 TDi
  • Активація функції графічного асистента паркування для Audi A6/Q7
  • Кодування ESP залежно від розташування керма LHD/RHD
  • Перевірка форсунок двигунів 3.0/2.7 TDI
  • Розблокування кнопки Eject у DVD приводі системи MMI
  • Кодування списку пристроїв MMI
  • Активація/деактивація системи моніторингу тиску на Audi A6 модифікації 4F
  • Перевірка паливного насоса 1.9 / 2.0 TDI
  • Перекодування ABS/ESP для ринків USA/EU
  • Адаптація нового блока керування двигуном для систем IMMO3
  • Регенерація фільтра DPF VW Crafter, для двигунів CExx, BJx
  • Калібрування датчиків ESP G200, G202, G251 в автомобілях з 06.2007 г.
  • Адаптація турбокомпресорів на двигунах 2.7/3.0TDi
  • Встановлення сервісного інтервалу
  • Вимірювання швидкості
  • Перекодування дверної електроніки для автомобілів з LHD/RHD
  • Адаптація блока керування ESP для DSG автомобіля Audi A3 8P MJ2006
  • Активація/деактивація прихованого сервісного меню MMI
  • Адаптація заслінки для двигунів 3.0/2.7 TDi
  • Читання пробігу з блоків керування двигуном EDC15
  • Перевірка ДМРВ G70 у двигунах TDI
  • Регенерація фільтра DPF у двигунах BLE — Touareg 5.0 TDI
  • Регулювання яскравості ходових вогнів Audi A6 2009
  • Регулювання обертів двигуна на холостому ходу на бензинових і дизельних двигунах
  • Розблокування перегляду ТВ у системах MMI 2G/3G
  • Завантаження даних із ZDC- контейнера
  • Функціональна перевірка електронного стоянкового гальма
  • Активація сервісного меню в RNS510
  • Активація ходових вогнів із протитуманними фарами
  • Перекодування одиниць виміру для Audi A6/Q7 MY2009
  • Перекодування ТВ-тюнера Audi A8/A6/A4 8K в європейський формат
  • Чип-тюнінг тест
  • Читання PIN іммобілайзера EDC15P+ з пам'яттю 24C04 / EDC16
  • Адаптація пневматичної підвіски Audi A8 4E
  • Адаптація датчика G336 заслінки впускного колектора 2.0TFSi BPY/AXX
  • Адаптація VIN у подушці безпеки водія Audi A4 B6
  • Адаптація турбокомпресорів у двигунах CBAB CBAC 2.0TDI CR
  • Адаптація ТНВД у блоках керування двигунами 2.5TDi V6
  • Адаптація клапана EGR у бензинових двигунах
  • Адаптація кількості палива під час запуску ТНВД у двигунах TDI
  • Кодування блока ABS у VW Passat B5
  • Активація/деактивація індикатора зносу гальмівних колодок Audi A3 8P/Audi TT
  • Активація індикатора рекомендованої передачі в Audi A3 8P / TT
  • Кодування ESP xx379Ax
  • Кодування BCM2 A4/A5 8K для роботи з LED лампами USA/EU

Нове у версії 5.5.1:
- підтримка нових адрес введених у платформі MLB-Evo;
- оновлення бази даних-ODX (підтримка всіх моделей 2016 року);
- основні зміни в PR-кодер:
  * підставити можна зберегти PR-коди в файл;
  *PR-кодер може сама стоячо вибрати відомі PR-коди від аналізу поточних даних, що зберігаються в ECU;
- Ви можете порівняти дані, що зберігаються в ECU проти розрахункових даних, вибрати те, що необхідно завантажити;
- OCF "Активація автоматичного складання дзеркал", проблема з підсвічуванням простору навколо машини розв'язана — Завдяки Ciamardo/Vcp-forum.de;
— нова команда в Scripter: GetCardSerial повертає поточний номер смарт-карти. Ви можете використовувати його, щоб підготувати скрипти, які працюватимуть тільки на зазначених смарт-картах;
- поліпшене TXT-кодування, тепер розрахунок кодування APDUs швидший;
- оновлена база даних DTC — Виправлені проблеми з параметризацією 7N0 камер;
- виправлені проблеми з параметризацією 5M0......F AFS модулями;
— новий розділ OCF під назвою "Apps", у якому міститься: Завантаження параметрів, кодування за PR-кодами, Програматор Wabco, Програматор BCM тощо;
— нова процедура OCF "FlashFile Dumper" — може витягувати вміст із Flash файлів (*.SGO, *.FRF, *.ODX) у бінарні дампи (джерело формату даних не змінюється, тому якщо Flash файл криптований і стиснений, то бінарний файл буде таким самим);
- зламана проблема Аркуш Gateway в MLB-EVO (В7 II, А4 В9) — не всі ECU були доступні через Gateway;
- оновлена база кодів помилок (додано понад 200 нових кодів, включно з MQB/MLB-EVO платформами);
— новий Firmware для інтерфейсів v.1.1 (04.0D/02.04) v.2.0 (0A.04/0B.04) для підтримки нових протоколів (TCP-IP) використовуваних на платформі MLB-EVO;
- виправлена проблема з'єднання з адресою 46 (блок комфорту) на платформі MLB-EVO (B9 A4/Q7 4M);
- OCF Вимкнення системи Start-Stop тепер підтримується платформа PQ26 (Polo 6C, Fabia III тощо);
— зменшені тимчасові затримки під час завантаження великих блоків даних у режимах non-flash. Це сприяє стабільнішому з'єднанню за прямого під'єднання до ECU (Direct Connect), популярний серед фанатів VAG

 

Список підтримуваних автомобілів:

1. Audi
A2 2009-
A3 8P 2003-
A3 — платформа MQB-
A4 model 8E wariant B7 (двигун, коробка передач, подушки безпеки, ABS, park) 2005-
A4 model 8K wariant B8 (UDS + TP2.0) 2008-
A5 model 8K (UDS) 2007-
A6 model 4F 2004-
A8 model 4E 2003-
Q3 (UDS) 2010-
Q5 (UDS) 2008-
Q7 (TP2.0 + UDS) 2006-
S5 model 8K
(R)S6 model 4F
R8 (UDS)
TT model 8J 2007-

**
Примітки для Audi A4
1. Варіант A4 8E B6 моделі
Ця модель має can-bus (TP1.6), але він не під'єднаний до діагностичного роз'єму. Автомобіль повністю 
діагностованих за K-line (VCP потрібен інтерфейс + K). Використовувані протоколи та KWP2000 KWP1281 його.
2.Модель A4 8E, B7 варіант
Ця модель має CAN BUS TP2.0, але діагностичний роз'єм під'єднаний тільки до так званого 
CAN-Antrieb, тобто двигун, коробка передач, подушки безпеки, ABS, привод Quattro.
Крім того, використовується стандартний K-line. Іншими словами, VCP повністю підтримує діагностику 
B7 моделі, але тільки в CAN-Antrieb. Інші контролери доступні через K-Line і KWP2000 KWP1281 
протоколов.


2. Mercedes
Sprinter (VW Crafter) — тільки двигун і імобілайзер

3. Seat
Altea
Leon MQB 2013-
Leon model 1P 2005-
Toledo model 5P 2004-
Exeo 2008- (двигун, коробка передач, подушки безпеки, ABS, park)

4. Skoda
octavia model 1Z 2004 -
octavia платформа MQB -
superb II B6 2008-
fabia model 5J 2007-
yeti 2009-

5. Volkswagen
Crafter (імобілайзер, двигун)
Caddy model 2K 2005-
Eos
Golf V model 1K
Golf VI model 5K
Golf VII платформа MQB
Golf Plus
Jetta II model 1K
Transporter/Multivan (тільки після вмикання приводу CAN-BUS для накопичення даних)
Multivan/Transporter GP model 7E (UDS) 2009-
Passat B6 model 3C 2005-
Passat CC-
Phaeton GP 2007-
Polo model 6R 2009-
Polo FL MQB 2014-
Scirocco III-
Touran-
Tiguan-
Touareg GP 2007-
Touareg NF 2010-

Підтримувані VCP моделі автомобілів із шиною K-Line:

Моделі автомобілів підтримують протокол K-line (KWP1281, TP/KWP2000):

  • Audi A2,A3,A4,A6
  • VW Golf III, IV
  • VW Passat 3B
  • VW Bora
  • VW Transporter T5
  • VW New Beetle
  • VW Polo II,III,IV
  • Skoda Octavia I
  • Skoda Fabia II
  • Seat Leon I
  • Seat Toledo II
  • Seat Alhambra
  • Seat Ibiza II, III, IV

Помітки за автомобілями:

  • Модель A4 8E модифікації B6 має шину CAN (TP 1.6) не використовувану в діагностичному разъеме і повністю діагностується тільки за допомогою K-line шини (KWP1281, TP/KWP2000).
  • Модель A4 8E модифікації B7 і Seat Exeo має шину CAN (TP 2.0), яка охоплює двигун, коробку передач, систему airbag, систему ABS, систему повного приводу Quattro. Крім того, у діагностичному роз'ємі використовується також K-line шина (KWP1281, TP/KWP2000), за допомогою якої доступні всі інші блоки керування.

Системні вимоги VAG CAN PROFESSIONAL:

  • Процесор: 700Mhz або вище.
  • 256Мб RAM.
  • Windows XP, Vista, 7.
  • 2 порти USB.
  • Комплектація VAG CAN PROFESSIONAL 
  • Інтерфейс VAG CAN PRO + UDS + K-Line — 1 шт.
  • USB Ключ
  • Диск із ПЗ (VAG CAN PRO) — 1 шт.
Характеристики
Основні
Читання і стирання кодів несправностейТак
Відображення поточних параметрів системиТак
Управління виконавчими механізмамиТак
Скидання сервісних інтервалівТак
АдаптаціяТак
Контроль оліїТак
Розблокування іммобілайзераТак
Кодування блоків керуванняТак
Перевірка ESPТак
ВиробникVAG
Інформація для замовлення
  • Ціна: 900 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner